cerita tentang aku....

Friday, October 14, 2011

perut semakin memboyot...

perut aku makain besar...rasernyer macam belon saiz xxL...urm nak wat mcmane ader insan yang suka duduk dalam perut ni...anak aku la tu...sape lagikan....
semenjak memboyot ni, aku selalu kena g appointment doktor..tu kira okje lagi...
yang aku tak leh trima, semalam merupakan kali ke-5 aku tersalah tengok schedule jumpe doktor...ish3...nyampah betu aku ngn aku sendiri...luper2...kalau otak aku ni bleh dikeluarkan, nak jer aku servis guna klorox bagi luper terus kenangn yang malu...sbb slalu luper jadual....huhuhu...

moral : aku memang pelupa, masa kat kampus dulu pom pelupa, jalan nak g kelas pom luper lagi laupun da semester 3 or 4....urm nasib...jadual waktu and keja sekolah tu tak payah citer la,,,confirm aku hilang ingatan terus..hahaha...so...jangan la luper untuk jadi pelupa...hahaha...

No comments:

Post a Comment