cerita tentang aku....

Monday, July 26, 2010

cinta 4 jam....

tiba2 plak aku teringat pasal sorang mamat ni..dia adalah cinta 4 jam aku....kisah bermula apabila aku ditendang oleh kolej ( org cakap sbb aku tak aktif, tapi lau pikir sekali lagi--> kolej memg tak adil, ramai lagi manusia tak aktif kat sana tapi still bleh duduk, apehal??, aku punyer beriya tiap2 ujung minggu dapat kumpul kupon sbg tiket u dok kt kolej, alih2 tak dapat...+ bergiat dalam persatuan kolej n universiti...bengang k..time tu jerla...skg mls nak amik pusing)....oke, da tu kena la angkut barang2 sumer masuk stor...n masa tu kena tinggalkan no.phone, nama n no.rumah u membolehkan barang diangkut ke rumah.... so, aku pom balik la bercuti....

naik sem berikutnyer aku tinggal la dirumah baru bersama roomate budak moral tapi tak bermoral...nnti aku citer len kali...oke disebabkan no telefon aku sikt punyer cantik la...tapi bagi aku tak da specialnyer....0199612007 ( james bond oke kat belakang tu)...no ni anbg aku yang kasi tapi skg da rosak...pastu disebabkan no ni cantik, so, sorang mamat yang mengurus pemindahan barang kerumah baru telah ambil no ni...n nak kenal ngn aku...aku mcm tak nak...namun diatas nasihat rerakan yang mengatakan dia HENSEM+BAIK+KAYA+RAJIN KERJA...tergugat la jugak iman...so, aku pom oke jerla bila dia nak cakap nak kawan....

one day, dia mintak nota pelajaran ngn aku...so, aku bagila pendrive...masa dia pulangkan balik pendrive ruoernyer dia bagi virus cinta kat aku yang menyebabkan aku rase kembang kempis idung...org hensem weh, saper tak nak...hahaha....aku lak takedrla lawa...hahaha..so, tak keberatan jika aku terus bekawan ngn dia....setelah kenal dia barula aku tahu dia sebenarnyer bukan nak kawan elok2...tapi lebih kepada nak menggatal...so, aku tak suka la...tapi still gak kawan sbb hensem n senang nak mintak tolong lau aper2 rosak kat umah...dia la yang slalu datang lau pintu rosak, toilet tersumbat, n etc la...

Persahabatan diteruskan...setelah bebrapa lama dia minta kaple...and aku terima....selepas aku terima cinta dia aku pom tunaikan la solat isyak+hajat...n dalam solat itu, diri aku merasa sangat tidak tenang kerana menerima cintanyer....n selepas berfikir+menangis+berfikr lagi+menangis lagi...akhirnyer...aku mengambil keputusan untuk bertputus cinta dengan dia selepas 4 jam bercinta...aku tak nak dia sbb dia gatal...n mesti punyer ader niat tak elokk kat aku...sebelum jadi aper2 baik aku menjauhkan diri...aku takut sbb dia ader kunci rumah aku...nnti silap2 aribulan dia masuk umah aku...bukanke nahas...n bermula hari itu juga, aku tak pernah duk sorang kat bilik...lau rumate aku tak da aku akan lepak umah member...aku sgt takut ketika itu, sampaila aku pom berpindah ke rumah lain yang lebih aman dan tenteram berbanding rumah itu...so, aku nomad lagi.... so, selamat tinggal...kamu hanya persinggahan 4 jam dalam hidup aku....n maafkan aku sbb kejam sama kamu...=)

No comments:

Post a Comment