cerita tentang aku....

Monday, July 26, 2010

hari ini dalam sejarah aku

first hari ni kelas pasal fizik tenaga...aku suker oke kelas ni...sbb kelas ni jer kot yang paling tak tensen berbanding kelas2 lain...pastu, pukul 11 ader la plak kelas kuantum fizik...aku sgt tensen k...sangt tensen k...tapi still inder control sbb, arinikan cik pensyarah (xnak citer name) bagi balik kertas kuiz, n aku dapat full mark kuiz u mekanik kuantum, yang akan sumbang 10% u aku...20/20 wa, sejarah kejap (subjek susah kot, sebelum ni aku paling rendah dpt lam kelas u fizik moden)...n ofcourse la gembira...syukuralhamdulillah, at least bleh la aku cuber dapat sekurang2 nyer B+ u subjek ni......lau A tu kan susuah la nak cerita, aku pom bukan pandai sgt...nnti target tinggi pastu dok giler nak capai target sampai tensen2...tak nak la...rileks2...

habis kelas fizik tenaga, aku n kawan2 pergi jumper lecterur, tapi Dr tak da lak...so menuju ke library lak...masa berjalan2, punyerla rancak si eda ni bercerita entah aper ntah kat aki...n mata plak tak fokus da, tiba dengar " adoii, kenaper3(ramai2), aku raser kaki aku terpeleoook la"...eda2 bi da bayak kali jatuh ni...takper2...kita rehat sat untuk betulkan kai hang.....da oke tu kami semua tu, kita orang pergila merayau2 di pesta buku kat libry, sumer wakil universti masing2 u jual buku yang ditulis oleh pihak u masing2 la...kami bukan nak cari buku kat sana, tapi nak cari sabun la, permata hijrah la, novel la...so, da habis 1 jam kat sana kami pom menuju ke tadahan utara (TU)...then masuk kelas kuantum mekanik...n bermula sejarah kuantum dalam hidup aku yang telah diceritakan tadi.....hahahaha

alamak tan nampak lak...markah tu, takper la...malas nak amik gambar lain...=)

No comments:

Post a Comment