cerita tentang aku....

Saturday, October 16, 2010

Di perpustakaan Tengku Bainun aku bermonolog sendiri..

.......laparnyer....

skg ni aku lapar la...nak makan....tiba2 teringat nasi ayam kat pesta konvo...bestnyer...aku memg suke makan nasi ayam kat saudagar tu...pandai mak cik tu buat...betul...aku da try sampai 5 kali da semenjak pesta konvo ni bukak...->try ke??? mcm lebih kepada melantak makan jer...hahaha
tak kisah la...asal aku suka makan...nanti sush da nak makan lau pesta konvo ni tutup....sedara sedari saudagar boleh tak nak request???...nanti bleh tak bukak gerai nasi ayam setiap ari rabu kat depan kuo tu??...jgn risau, mesti sy jadi pelanggan tetap setiap minggu...sy jerla..org len tak tau...selerakan masing2..hehehe....

Oiiii saila...ko ni datang libry nak membaca ke nak main???.....lau nak main, baik balik tido...hahaha...monolog dalaman...takkan aku nak cakap kuat2 lak dalam libry ni??...nanti org cakap...budak ni da bengong ke hape sbb study banyak sgt....

buka bertimbun atas meja...tapi satu habuk pun tak tulis lagi...cakap nak buat tesis...hahaha... Aku ader 7 buah buku kat sini....
1-asas elektrik 2
2-asas elektrik 3
3-how things work
4-advanced Physic for u
5-mathematical physic
6-Delmar's standard book for electricity
7-The physic of everyday phenomena....

-------tapi baca belum habis lagi---aku baca part yang aku suker jer atau dengan erti kata lain part yang terpaksa aku sukakan....hahahahahaha....

sebenarnyer aku g dating minggu ni...tapi tu la, ahmad syakirien tu tak mau kuar dating...kecewa giler...da berbulan tak berdating berdua...rindu plak rasernyer....hahaha....
elok gak sebenarnyer....jimat duiiit...tapi jimat kebenda lau sumer duit aku g perhabis kat pesta konvo...da masuk rm250 oke duit aku melayang...

oke...bye2...nak wat keja jap...hua2...sat lagi nak tido plak...mmg hobi aku datang libry then tido jap...=)

No comments:

Post a Comment