cerita tentang aku....

Wednesday, October 20, 2010

haha....macro

aku hepi sgt petang tadi.....
hehehe...aku dapat A- untuk microteaching.....
cisss bukan nak tujuk lagak la....lagi pun tak saper pun yang tahu kot pasal aper aku tulis dalam blog ni...hua3....tengok la friends aku berapa kupang jer sgt....yang follow aku pun satu jer..hahahaha... aku pun tak follow org..tapi aku slalu la menjengah ke blog pani n su..hehe...aku raser belum sampai masanyer masanyer lagi...nanti aku raser segan nak luahkan perasaan kat blog...haha...kembali ke topik utama...

masa wat macro tadi, aku pun tak sangka dapat oke gak result, bujet sampai b jer...sbb aku memg bengap sikit bab2 nak wat inquiry learning ni..ah, tak kisah sgt pasal sumer tu.... yang penting banyak giler citer lucu dalam presentation...

lets me tell u a sory....about pressure law.

masa aku lukis gambar wan and idrul...ramai gak r gelak..dr pun gelak...aku pun sebenarnyer nak gelak gak..tapi contol weyh...aku kan teacher..haha... ms tu aku lukis wan and idrul naik vespa dalam versi org lidi...wan aku wat perut buncit sikit and idrul aku buat kurus kering..hua2... sebenarnyer bagus gak kita menggunakan watak di dalam kelas u diselitkan dlm pengajaran...ia buat student nak pay attention...tak look boring...and bla3...
.

No comments:

Post a Comment