cerita tentang aku....

Sunday, October 24, 2010

aku yakin aku boleh...

oke skg kat kepala otak aku tengah dok nyanyi lagu yakin boleh

"jika kau fikirkan kau boleh,
kau hampir boleh melakukan,
jika kau fikirkan ragu2 usaha mu tidak menentu...
.engkaulah apa kau fikirkan,
bertindak atas kemampuan,
fikirkan boleh...kau boleh!!!...."

betul ke lirik ni???haha...sebenarnyer aku tengah wat tesis ni...otak da tak berapa nak center jap...hahaha....aper2 jerla....yang penting aku berusaha untuk buat yang terbaik....aku mesti buat...dan mesti...dan mesti...INSYAALLAH....aku akan capai kejayaan...dan aku akan buktikan bahawa aku juga mampu untuk berjaya...dan kepada insan yang telah menghina dan menjatuhkan maruah aku tu...aku ucapkan terima kasih sbb memberi aku semangat ini...tapi ingat, hati ini masih berdendam kesumat...aku doakan supaya one day anda mendapat aper yang anda hinakan kepada saya....insyaallah doa saya dimakbulkan...maafkan jika terlalu biadap kepada anda yang merasa diri terlalu besar dan hebat dikalangan manusia ini......


umi abah n adik2...kakak and abg...angah nak buat yang terbaik...angah akan berjaya...insyaallah...doakan angah...

syakirien...tq sgt2 sbb selalu menerima saya seadanya...buruknyer perangai saya hanya awak yang tahu...kejamnyer saya hanya awk yang raser....manjanyer saya hanya awak yang dapat melihatnyer....degilnyer saya hanya awaklah yang tahu...sunngguh, tak pernah sy tunjukkan perangai buruk dan baik saya pada org...lau ader pun mesti kontrol...tapi dengan awk sy betul2 jadi diri saya...saya bebas bersuara bila dengan awk....bebas sakitkan hati org->awakla tu...tapi awak sabar jer nak ajar sy yang baik ngan org len tapi tunjuk belang ngn awk...hehehe....tunggu kita kawen ek...masa tu awk akan tahula sape sy sebenarnyer...saya ingin jadi saya yang kejam sebelum kawen supaya saya tidak perlu berpura2 untuk menunjukkan kebaikan saya sedangkan keburukan disimpan kemas...yes...for u sayang...baik dan buruk seiring dan sejalan...=)

No comments:

Post a Comment