cerita tentang aku....

Thursday, October 14, 2010

--friend--

khas u noraimi samsu@wahab......

-thans be my true friend...

-thanks be my sis

-tq jugak sbb slalu bagi tunjuk ajar semasa assignment.....banyak membantu sgt petua yang diberikan...dari sem 1 hingga sekarang....

-tq sbb ajar hidup berdikari du UPSI....and slalu betulkan grammar BI...yang ni su and aki pom da raser...dia cakap ayat saila buat best giler...cth la...saila nak cakap " saya hendak makan nasi" tapi jadi....saya nasi mahu makan....hahahhaha....aki n su...sabor jerla yer...susah tau nak jumpa insan unik macam aku ni...berani menulis BI laupun ayat mcm kena kejar kambing./..huhuuhuhuh

-and masih saila ingat, kak ami pernah tampar saila sbb saila gtau nak ikut pakwe....masa tu bodoh giler...terlalu ikut perasaan....lau kak ami tak bagi penampar sulong tu mesti giler separuh jalan....

-tq pernah jadi THE BEST rumate saila....yang kadang2 sgt rajin mngemas tempat tidur saila and kawasan sekitarnya....malu sgt...huhuhuhuhu,,,tapi oke gak kan....sumetimes ader yang leh kemas...

-tq sbb tak pernah kisah lau saila study sampai nota penuh satu bilik hingga mencecah pintu bilik...

-tq sbb tak kisah bagi pinjam jeans masa first date ngn syakirien....masa tu kolot sgt2 k...suar jeans pom takder....

-Tq slalu bagi support bila saila ader problem n member,,,

-TQ sbb dengar saila belatih untuk bercakap yang ala2 debator tu....pantun itu masih diingat sampai sekarang....

"org memberi, kita merasa...org berbudi kita berbahasa"..... saila dpt tinggi mark u yang tu....

-Tq tolong buatkan email " celaq_siput@yahoo.com"....saila memg tak reti nak wat email pom....ms tu sebenar saila tak suka kak ami letak " siput" kat belakang tu....tapi selepas tahu kisah sebenar kenapa saila dpt gelaran tu...saila oke jer...tak kisah...sometimes oke gak ader name timangan yang ala2 kiut tu....

U pengetahuan umum how i get the SIPUT as gelaran ??
once upon a time, aku jalan2 kat pasar malam KUO....yang setiap hari rabu tu...pastu dalam kekalutan ditengah org ramai....aku yang sememangnyer pendek ni terumbang ambinla....pastu aku tensen sgt aku pon cakap....."tepi2...tepi sumer siput nak lalu ni!!!!" ....and apelah nasib tak berape nak baik....ader housemate yang dengar and nama dia k.has.....then, dia bagitau sumer housemate lain....suruh nyeye aku...cis....takpe2...nantila....

and crita ni plak tersebar kepada geng2 Fizik, Bio, and Kim.....akhirnya, yang rapat ngan aku....asal nampak aku...paggil ngn kuat...."siputt!!! atau Put!!!!....nak g mane tu....
oit korang, tengok2 la sikit....kat sebelah tu penuh ngn pak cik, mak cik.....abg hensem n len2...
wawawwa...jatuh status aku sebagai gadis yang comel...ader ke name org ciputtt....ish2...tapi da lame2 ni aku oke jer...tak kisah da....asalkan jangan samakan aku dgn siput BAb* and sikap2 negatif siput...cthnyer....cakap aku lembab mcm siput....

X sukkkkkeeee oke.....kali 1-3 aku maafkan...masuk 4 terus directly aku sound...." woi cakap bebaik sikit ek".....
eh aper aku melalut ni..hihihiih...
kembali ketempat asal.....

-Tq kak.ami.........teach me how to life di UPSI ini yang ramai sgt dengan insan2 yang menguji kesabaran saila....

-tahnias for your graduation.....

No comments:

Post a Comment